torsdag 13 oktober 2011

Torsdag!

Kväller nurå.. Inatt är jag och Claris ensamma för Micke och några grabbar på TL ska jobba natt inne på Ica & gjuta nåt!! Roligt och vara där på natten :)
Så eftersom jag & Clara är själva så sover vi faktiskt hos mina svärföräldrar inatt, hehe! Mörkrädd som man gått och blivit på senare dagar, blä. Gillas ICKE!

Idag var det meningen att vi skulle träffa prellen men det avbokades i sista sekund pga sjukdom! Så nu är läget som så att vi vet inte vilken präst det blir och frågan är NÄR vi ska hinna träffas och diskutera cermonin i kyrkan! Kanske söndag förmiddag? Vem vet! Haha.. Känns lite drygt om jag säger så..
Men egentligen, hur mkt kan det finnas att diskutera? Närå det går nog rätt fort ska tänka ut precis som jag vill ha det så blir det nog bra!!

Annars idag har vi inte gjort så mkt, claris sov i 2 1/2 timme på förmiddagen & efter det mötte vi upp Frida & raffe för en prommis till lokalen för att kika lite vad som fanns & så! Såg bra ut! Längtar tills imorrn när vi ska g dit och duka. Älskar att duka fint & göra mysigt:)

Nej hörrni nu börjar jag bli trött! Sov goott!!!



Snygg morronpose! Lilla gullrumpa!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar