måndag 3 oktober 2011

Bra start på veckan

Då var det kväller igen, dagarna verkligen rullar på. Det går så fort! Det är lite soff-mys at the moment & Clara slocknade som en stock nyss.

Idag har jag & Clara & min kära svärmor varit på fyrispark, det var klädutförsäljning av nå slag! Kom inte därifrån tomhänt, en ny mjukdress till Micke & en hoodtröja till mig själv, Clara fick en ny pyjamas av anna-karin! Efter det blev det lite handling på maxi där vi även drog en hamburgare. Sen åkte vi vidare till svartbäcken för att hämta min bil.
Eftermiddagen har spenderats i prästgården där vi även blev bjudna på mat :) en mys-dag helt enkelt!!

Imorgon ska jag & claris åka till Knivsta & Marie! Det ska bli mkt trevligt.. Vi har inte setts på alldeles för många månader nu! Hujedamig!! Nej ni nu är det en film på tv1000!

Hejpa!

måste visa lilla prinsessan imorse, sötunge!



- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar: