måndag 17 oktober 2011

16 oktober 2011

Dopet igår blev helt fantastiskt! Allting gick så himla bra! Clara var på sitt bästa humör heela dagen:) stämningen var på topp, vackert i kyrkan(Lars-Ove var grym), fikat blev super, Clara fick dom finaste presenterna.. Ja allt böev så bra!! Tack så mkt allihopa för igår, kunde inte ha blivit bättre! <3



Clara tyckte rosetten på klänningen var jätte kul att leka med, haha!




Min fina syssling sjöng världens vackraste låt för Clara & hennes pappa spelade gitarr till. Vilken överaskning, herregud. Inte ett öga var torrt kan jag säga! Tack bella!




Här är vi alla tre! Fina familjen<3

Min bror har även filmat allting i kyrkan! Ska se om man kanske kan lägga ut en snutt sen!! Ska även försöka ta lite kort på alla fina presenter!


åå är så nöjd med allting! Ni förstår inte!


- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar:

  1. Vad fint!:) Lars-Ove är toppen verkligen!

    Tack för tipset me tossorna. Jag gick på gränby och blev lite irriterad att ja inte hittade några bra, tyckte ja hade varit överallt... Men inte på Åhléns:) blev ett par sånna!:)

    SvaraRadera