tisdag 18 oktober 2011

Tisdag!

Denna dag har inte mkt att erbjuda känner jag. Tråkväder är det också! Seg blir man! Minst sagt.
Igårkväll var vi hem till min farmor som fyllde år! Där blev vi bjudna på mat & fika! Smarrigt värre!

Jag skulle vilja ha nåt trevligt att se framemot.. Kanske lördag? Blir förhoppningsvis lite mys & vin med kära vänner :) Raffes 1 år kalas kommer ju snart också, herregud. Tiden går såå fort. Han fyller lixsom 1 år snart! Stora killen :) Bröllop ska vi ju iofs snart på 26 november! Christer & Hanna, det ska bli himla kul måste jag säga. Vi måste ge oss ut & ragga kostym till Micke och nån tjusig klänning till mig själv kanske. Jag är absolut ingen klänning-tjej. Men vad gör man inte :) Efter det är det ju nästan julafton & nyår!!

Ja det kanske var lite saker att se framemot endå! Hehe!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar