torsdag 20 oktober 2011

Inte van så att säga!

Jag och Clara kommer ner imorse går inte i vardagsrummet, igång med en brasa & barnprogram för lillan. Dax för frukost men vad upptäcker jag!? NÅN har varit uppe på köksbänken och ätit av limpan!!! Jäävla råttor/möss. Fan vad äckligt! Det här är man ju inte van vid kan jag säga. Känns som man bor i världens äckligaste hem. Även fast det "är såhär på landet", haha.. Men jag lovar. Jag blir otroligt äcklad. Okej att dom får finnas men inte uppe på bänken. På golvet, i väggar & där man inte behöver se dom är det okej, men absolut inte nån annanstans! Nej fy! Råttfällor nästa!!

Iaf.. Torsdags idag då! Micke ska jobba över lite ikväll. Vette tusan vad jag & claris ska pyssla med nåt kommer vi alltid på. Får se om det blir en barnfri gränby kväll med Frida :) gårdagen gick ju sådär. Vi var allmänt förvirrade & våra barn måste lära sig att shopping är faktiskt kul. Nej vi kom därifrån alldeles tomhänta! För ovanlighetensskull!

Nu har min dotra försvunnit till hallen och är ovanligt tyst! Måste gå & kika vad som försigår!

Hejpa!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar