måndag 31 oktober 2011

Helgen!

Godförmiddag!!

Måndag igen.. Veckorna bara rullar på minsann!

Helgen har varit trevlig. Fredagen spenderades hemma med min kära familj, käkade gott & myste hela kvällen! På lördagen ville Clara gå upp 6:45, så ja det var bara göra det :) sen vid 11 snåret drog jag min kosing in till stan & hämtade upp mamma, sen åkte vi ut till biskopsgården & hade en mkt trevlig dag! Shoppade fiina saker :) man ska dock inte åka dit om man inte har pengar för det är sviindyrt! Hehe! Dom här fick iaf följa med hem.



Fick den ena av min kära mor! Tack! <3

Efter biskopsgården åkte vi upp på gränby där jag även fick med mig ett par nya jeans & en supersuper snygg topp! Älskar den nå otroligt. Helt klarblå och fin! Den kommer att användas mkt:)

Sen åkte jag & min bror och hämtade upp Maria från jobbet & så vidare hem till henne för lite middag & alkohol. Sanne kom även hon & joinade! :) long time ago skulle ja vilja säga. Skit roligt! Efter mkt vin så drog vi ner på stan! Träffade många ja kände så det var kuul!! Sent blev det också hujdamig! Tog taxi hem till mor & far & sov skönt på deras soffa! :) åkte inte hem förens 4 dagen efter! det var mysigt att vara själv hos mamma & pappa, händer ju inte allt för ofta längre! Kände mig nästan liten igen :)

På söndagkväll käkade vi middag hos Ak & Perra! & jag fick en kraam & en puss av mitt lilla hjärta! Så sööt, gullunge! <3 hon hade nog saknat sin mamma!

Så ja, det var min helg.. I detalj, haha!! Nu ska jag dricka mitt kaffe & glutta på MTV medans claris sover!

Heejpa!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar