fredag 21 oktober 2011

Inte skönt!

Godmorgon.. Kan man säga för Claras del idag! Hujedamig vad hon har sovit. Hela natten dessutom! :)) glad mamma, javisst!! Hon somnade 21.20 igår och sen sov till klockan 6 imorse käkade lite & somnade om, sen vaknade hon nu klockan 10. Vilken sjusovare! Ge mig sånt här oftare tack!! Haha! Nu sitter hon käkar lite och tittar på lite barnprogram!




Idag har jag en menavärk fr.o.m. HELL! Fy fan, kom knappt upp ur sängen. Inte kul kan jag meddela. Känns liite bättre nu efter en Ipren men fortsätter det såhär så kommer inte dagen bli nå kul! Tur att det är fredag & Micke slutar tidigt!

Ikväll ska vi hem till mamma & pappa på lite middag! Imorrn blev det inget vin-mys i stan för min del. Antagligen nästa helg! :) istället så ska nog Clara sova hos sin farmor & farfar så ska jag & Micke ha lite vin-mys!! De gillas! <3

Nej man kanske ska gå ut på en långpromenad så kanske mensvärken försvinner!! Motion ska ju vara bra då. Hade ju underlättat om man kunde gå ordentligt. Jaja det blir säkert skitbra! Haha.. Hej på er!!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar