tisdag 25 oktober 2011

Kvällskvisten

Måste visa 2 av mina snygga inköp idag!!

2 super gosiga zebrafiltar




& lite Maria montazami inspiration :)



Toffsarna är helt sjukt snygga! Ska sätta upp svarta gardiner också :) men det gör vi imorgon! Ska ta kort & visa sen när det är klart! Så kul vad lite saker kan göra om ett helt rum!!

Imorrn har vi inte några planer faktiskt, pyssla hemma lite kanske.. Eller Lager 157 med Frida & raffe! Vi får se vilket som överväger :)

Nu börjar jag bli riktigt trött iaf, ingen hit att vara uppe sen 6 på morgonen! Men jag får skylla mig själv för det var en jäääätte bra film som började klockan 06.00 & jag kunde inte slita mig. Var tvungen att se klart hela! & så blidde klockan så pass att det var dags å gå upp! Claris sov till 9 imorse hon, min lilla sjusovare..

Nu ska jag & Micke hoppa isäng! God natt på er!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar