torsdag 27 oktober 2011

Blev det inte bra så säg!







Det blev ett helt annat vardagsrum kan jag säga! Vi är super nöjda. Känns mer som våran stil även om vitt är väldigt fint så är det ju inte sådär skit praktiskt med vit soffa när man har barn. Det fattas bara lite saker på hyllorna, men det kommer :) & sen kommer det bli ett annat vardagsrumsbord förstås. Man samlar ju på sig en del skit när man har hyllor under bordet. Som ni kanske ser!

Här är av dom fantastiska dop presenterna som vi fick! Den här fick Clara av sin mormor, morfar & morbror! Den är gudomlig! Världens finaste barn!!



Nu när vi har flyttat ner spegeln på golvet så kände jag att det var ju jävligt roligt med en helkroppsspegel :) har ju inte haft någon sen vi flyttade hit, vilket var i juli. Hujedamig! Haha! Var ju bara tvungen att ta ett kort:) spegelkåt som man är!




Så idag ser jag ut sådär!

Nu sitter jag & rullar tummarna och börjar bli lite stressad, Clara sover & vi måste börja pallra oss till stan lixsom.. Klockan går så himla fort ibland!

Jaja lika bra att göra klart det sista innan hon vaknar :)




- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar