onsdag 5 oktober 2011

Onsdag!!

Klockan är bara 8 men det känns som om den är typ elva på kvällen! Gillar inte riktigt mörkret för den anledning. Jag är skit trött runt 9 på kvällarna, jätte kul. Eller inte. Bara för att det blir mörkt så fort nu så är det som att kroppen ställt om sig att det är läggdags. Nej tacka vet jag härliga sommarkvällar när det aaaldrig blir riktigt mörkt! Längtar redan tillbaka :)

Idag har jag varit hundvakt till dixie, Frida kom över på en morronfika & lite mys på altanen i solen. Eftermiddagen spenderade vi med Madde på gränbyC. Köpte lite dekorationer tills dopet! Det börjar som sagt dra ihop sig!! Nästa vecka ska vi hämta klänningen och baka :)

När jag kom hem traskade vi ner en kortis till Jeanette Martin & Ak. Så tråkigt när man måste vara själv hemma på kvällarna. Haha. Hatar & va själv! Clara fick leka lite med vattenkranen, det var kul kan jag lova!!









- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar