måndag 10 oktober 2011

Då var det kväller

Godkväll!!
Har precis lagt mig till rätta i sängen och kikar lite på "keepin up with the kardashians". Man fastnar lätt vid den serien när man väl börjar titta, lovar! Micke kunde inte slita sig från tn:n därnere "Erik & mackan" vettni. Haha vilka tv nöördar vi är :)

Idag har jag och Clara spenderat våran dag lite hemma, lite Frida & Ralf lek (snart så har nog Clara ralfs kryp-tempo oxå,haha) & lite häng med svägerskorna!! :)
En rätt slö dag måste jag säga! Jävla grå-väder! Hatar't.

Imorgon far vi iaf in till stan. Clara ska få hänga lite med sin mormor medans jag ska uträtta ärenden till dopet på söndag! Resten av veckan ska jag typ baka, haha! Dock så kan ingenting garneras förns söndag! Men det blir säkert awesome!!

Slänger in en bild på min lilla tös som blir gaalen i sängen på mornarna!!







- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar: