tisdag 10 augusti 2010

sweet

Leedig.. Så underbart! Jag njuter, kan jag säga. Kunde dock inte sova längre än till 8.30 för kissblåsan tog nästan livet av mig, men så är det ibland. Nu får jag trycka i mig det här i lugn och ro. jordgubbsfil och hasselnötsmusli Otroligt gott


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske köra en dammsugning, skulle behövas. Vi kopplade in diskmaskinen igår, wohooo. Så provade vi den igår och jag kan lova, disken är skinande ren. hallelujah moment. Slippa diska! haha.. Varken micke eller jag är bra på den fronten. Så det här blir nog alldeles toppen! Det blev en sen middag igår, tror klockan var kvart över tio innan vi åt. herregud, men det blir så när jag stänger, och så fixade vi lite innan vi åkte hem igår, så klockan rann iväg! Kom på mig själv när jag kom till jobbet igår att jag glömde ha på mig rouge! Då ser man såhär blek ut. fyfan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar