måndag 2 augusti 2010

en härlig eftermiddag

Trodde att det skulle bli en hel slappdag hemma, men det blev det inte riktigt. På em så ringde maria och frågade om jag ville följa med henne och sanna till Ikea. Kul att maria hänger på sitt jobb på sin lediga dag :) sanna storshoppade, jag nöjde mig med lite nya bestick och för maria blev det en inflyttningspresent till sanna, haha! De blev en svängom till färgbutiker och rusta också! När ja kom hem så väntade köttbullar och potatismos på mig! Mikael lagade mat, jajjemen! Hör inte riktigt till vanligheterna, men de gjorde han minsann! duktig pojke :)

Imorgon blir det jobb, 9.30-17 skön dag! ska nog gå till lindex på lunchen. Har sett en himla fin väska där som jag skulle vilja att den blev min, och ja har ju lite presentkort där också. Får se hur långt det räcker! Är så sjukt shopping sugen!! önskar ja hade 50.000 till övers endast för härlig shopping..

Jag har iaf massa gott godis hemma och snart är det Lotta på liseberg, där min kära jill johnson ska vara med. Efter det blir det "snabba cash" men nu blir det en kopp te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar