torsdag 12 augusti 2010

love happy endings

Godmorgon! Idag sov jag tills klockan ringde! så jävla skönt! Igår träffade jag mami på lunchen och vi tog oss en snabb fika. Alltid kul att göra nåt på lunchen! Men igår va ingen rolig dag, alltså mina visdomständer. killing me. Helt sjukt vad ont det gör. Och då har dom inte ens kommit upp än, så finns ju inte så mkt att göra åt! Och det är så jobbigt att äta, och jag som älskar mat. Vill mest att det ska gå över NU!

Skåpet som införskaffades igår är jätte fiiint. Nu ska jag bara fylla det med massa vackra glas också och köpa en snygg belysning, så är det helt färdigt. lägger upp en bild sen!

Ikväll kommer mamma och pappa hit och fikar! Tror t.om att jag får åka med dom hem när jag slutat från jobbet, guldvärt

Dax att gö sig iordning



1 kommentar: