onsdag 18 augusti 2010

lill- lördaag

Hemma hemma..

Idag blev det jobb mellan 9.30-18. Det gick riktigt fort idag faktiskt. Hann knappt tänka så skulle jag gå hem! :) Mamma kom på lunchen också så gick vi och fikade! Efter jobbet så traskade jag hem till mor & far, tiggde lite middag. Så tråkigt och äta själv när micke jobbar över! Fick även med mig gardiner, kuddar och kudöverdrag hem från mamma. Hahah. Alltid bra! Byta ut lite saker.

Imorrn är jag ledig igen, vet inte riktigt vad jag ska göra då. Känner för att pyssla massa hemma. Känner att jag blivit ett freak att få det fint! hah.. Men det är ju bra. Tvätta lite ska jag nog också göra. Klippa lugg kanske?

nu ska jag och babe ta oss varsin kaffe, kanske lite kanelbulle på det. JA, jag kommer bli tjock ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar