måndag 9 augusti 2010

aloha baby

Måndag igen. Tycker inte om att bara va ledig en dag och så jobba och så ledig 1 dag, man blir lixsom aldrig utvilad! jag är lika trött idag som jag skulle vart om jag jobbat dag som natt i flera veckor! Idag blire jobb till stägning, men så är ja ledig imorrn! Hoppas på bättre väder imorgon :)

Från lördag- söndag blev det en sleepover hos fam. Tapper-Erngren! Mycket trevligt. Jag och frida höll oss vakna till halv ett-ett nångång sen somnade vi på soffan och blev väckta igen av karlarna när dom kom hem från grannen vid halv 3! Massa gott fick man i sig på nåt dygn, godis, blåbärspaj, jätte mycket god frukost och tjockis korvar :) Det är grejer det! Sen igår for vi förbi Madde och Fredrik vid deras husbygge, kommer bli superfint! Väldigt vacker utsikt och huset är ju inte så pjåkigt det heller! Vid 4 igår var jag och micke i stan igen och käkade lite middag hos mina päron! Det blev en tidig kväll och sen massa mys i soffan! Bra kort helg!

Kom på nu att jag hade ett litet bråk med bilen på väg ut till västeråker i lördagskväll. Det ös regnade och vindrutetorkaren gick sönder på min sida! Precis på leden där mellan librobäck och flogsta. KUL. Men med lite stannande vid busskuren och hjälp av my man i telefon så fixade ja det! bra gjort emelie! haha.. men jäklar så arg jag var. Hujedamig! hah!


nej nu ska jag väl sitta i telefonkö i 2 timmar verkar det som, käka lite frukost och göra mig iordning för jobb! pussohej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar