lördag 21 augusti 2010

happy times

Godmorgon!

Trodde verkligen att det var söndag när jag vaknade idag, sicken otur jag hade. Eftersom det ska jobbas både lör & sön. Igår på rasten så sprang jag och shoppade lite. Behövde de, haha! Blev en stickad tröja, en skjorta, t-shirt, linne och en väska. Fingrarna tog över så att säga.

Efter jobbet så beställde vi pizza i ramsta och åkte hit till Anna-karin :) Mycket mysigt! Känns som att vi inte är här så ofta nuförtiden! Som sagt, så sov vi kvar här.. micke ligger och snarkar fortfarande, icke jag. Går inte att sova när han snarkar! Skönt, då är man uppe i tid iaf. hah

Är så glad för mickes skull, för vår skull och för så mkt annat just nu!! Vet inte heller hur länge ja kan hålla mig, kanske borde skaffa lösen på min blogg?! ;)


2 kommentarer: