fredag 13 augusti 2010

fredag den 13 idag då


Fredag idag och äntligen lite helg! Nu är det 2 jobb dagar kvar! sen är jag ledig i 3 dagar. Skulle behövt va hemma idag, febern va och hälsade på igår och jag mådde pissdåligt! Men eftersom det inte finns nån inhoppare så är jag tvungen att jobba endå. vad ska man göra lixsom!? Så jag hoppas att dagen kommer gå fort. Orkar knappt stå och hmmm det va det jag gjorde på mitt jobb! jaja skitsamma


Mamma och pappa va här igår och fikade lite, ja var nog inte så trevligt sällskap, haha. Men så är det ibland. Det pysslades lite och nu hänger det en gardinlängd i hallen! det blev fint :)






Skåpet :) nu ska ja bara ställa in allt finporslin som sagt, gräva fram det ur flyttlådor! not kul





lite vackra blommor som jag fick av mor och far + vas! mkt vackert! haha dom vill alltid ge oss massa saker, så vi vet ju vad vi har att vänta!

Idag vill ja må bra, för jag vill svänga förbi jillan på hemvägen och säga hej till alla flickor som är där! Inte varje dag alla är samlade lixsom! Det ska vi nog kunna lösa på nå vis. Idag så plockar pappa upp mig här innan han åker hem och käkar lunch så får jag skjuts till jobbet. Så jäkla skönt! en snabbdusch och kleta på sig lite makeup kanske!

Idag har jag och älskling 1 år & 11 månader! om 1 månad så är det 2 år lixsom! hjälp vad tiden går fort! älskar dig min pudding ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar