lördag 14 augusti 2010

lördag och sol?

Om typ 9h har jag heelg. Längtar!

Gårkvällen var alldeles förträffligt lugn och skön. Micke hämtade upp mig på jobbet och så åkte vi hem, lagade soppa och mackor, satte oss framför tv:n och käka lite. Himlarns gott med soppa alltså. Inget man käkar varje dag direkt! Sen blev det mest bara mys framför tvn hela kvällen tills jag somna :) trevlig tjej!

Ikväll vet jag inte vad som ska hittas på riktigt, det är ju american car show. Kom jag på igår typ. Haha! Så vet inte om man kanske slänger sig ner där en sväng eller så. Kanske ut till västeråker och mysa. Var ju rätt längesen nu!

På söndag ska vi hem till patrik och helen, 18 års kalas it is :) trevligt trevligt. Det blir nog cykeln dit skulle ja säga. Vi är ju i princip grannar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar