måndag 16 augusti 2010

something beautiful

Förtillfället är det strålande sol och jag känner ingen lust för att sitta hemma!
Måste ju passa på när man är ledig lixsom. Helgen har varit kanon! När jag äntligen
slutat jobba i lördags så hämtade micke mig så åkte vi hem, tog det lite lugnt, duschade och så. Sen kom maria och plockade upp mig så åkte vi hem till rebecca för lite monopol, chips och skvaller! Så himla längesen, så det behövde ja! :) Kom väl hem vid 1 nångång, strax efter kom micke rund om fötterna! haha.. På söndagen försökte ja sova ut, men icke. 7.45 klev jag upp! Typiskt lixsom. Klockan 1 var det 18 års kalas för stephanie hos patrik & helen. Så jävla mkt god mat och fika. Dog lite! Vill ha nu när jag tänker på det! På kvällen sen så åkte vi ut till västeråker. Kommer inte ihåg när jag va där sist? haha då måste de va ett tag sen.. Jaja vi kokade potatis och käkade lax i en supergod sås! ove maj-lene och katrin kom dit på kaffe sen!

När vi kom hem så var det Hulken på tv. Aldrig sett den men satt med typ hjärtklappning hela filmen för att jag blev så stressad av den, haha. Mupp.

Bra avslut på en bra helg!


nu när jag tryckt i mig lite ostmackor, och himlen är fortfarande blå. Så måste ja komma på nåt att göra! så.. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar