söndag 20 november 2011

Slö söndag

Vi fick goood mat hos lina igår! Skulle inte sitta helt fel idag skulle jag vilja säga! Bakis, jodå! Men jag & Clara sov ända till 10.30 idag! Undra varför hon var så trött. Hon vaknade iofs en kortis runt 8 snåret, men sen ville hon somna om på engång nästan! Lill tussan!

Iaf, gårkvällen spenderades först i sävja hos lina :) för att sedan bli en taxi ner på stan.. Det slutade med att vi hamnade på saluhallen:) dansade gjorde ja me, haha.. Blir ju inte alltför ofta numera. Det är som att man glömmer hur man gör på nå vis!!

Runt 3 bläcket så kom Micke & hämtade upp mig, Camilla & hennes vän Lisa! Jag fick craving på varmkorv så det blev att vi stannade på Statoil :)) helt sjukt gott vare.. Jag är nog jävligt hungrig förtillfället. Sugen på allt!

Nej måste gå & rota i skåpen!


Taack för igår stumpan!!



- Ifrån min kära iPhone!

2 kommentarer: