tisdag 8 november 2011

Färdigt

Ännu en natt spenderar jag & claris hos svärmor! Det blev att Micke fick jobba en natt till! Inte mig emot,för jag sover helt sjukt skönt i denna säng. Att det är världens skönaste lakan gör inte saken sämre.

På dagen idag har vi inte gjort så mkt. Jag Camilla och Clara har suttit ute & fikat lite :) sen på eftermiddagen åkte Camilla, jag & Frida in till stan. Först till gränby & kika klänningar & för att lämna tillbaka den klänningen som jag hade köpt häromdan. Den var inte riktigt min stil faktiskt. Hittade nada på gränby & jag lovar, har provat varenda snygg klänning som finns där! Sen drog vi till bolandcity och kika. Då hittade jag faktiskt en vinröd klänning där på h&m. Haha! Den kändes riktigt bra! Nu är nöjd & bekväm :)
Så då är jag typ klar, nu är det bara Micke som vi ska åka & köpa en kostym till!!

Imorgon får jag & claris fin besök av min mamma & min mormor! Det blir mysigt.

Nu äre faktiskt dax att sova! :)
Godnatt!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar