tisdag 15 november 2011

Tisdag


Ännu en kväll är jag & claris själva. Men det här blir sista kvällen på länge :) eftersom det är invigning imorgon på Ica där grabbarna jobbat nu på senaste så måste det ju vara helt klart imorgon! Duktiga grabbar minsann, sen att jag tycker det är helt värdelöst att va själv är en annan sak, det klirrar bra i kassan sen! Hehe!

Idag har vi inte gjort så mkt. Varit hundvakt, lekt lite & gått en promenad i det fina vädret! Älskar sol! Nu på kvällen har Ak & Camilla varit här på en fika!

Imorgon får jag & claris besök av två snyggingar ifrån Norrtälje! Närmare bestämt Nina & Kim! Helt spontant & skit roligt ska det bli. Lite mys, lunch & fika. Fan vad man äter jämt, haha! Vi gillar't!

Nu ligger Clara & sover här i soffan och jag ska spela wordfeud med camurra! :)

Godnatt & trevlig kväll!

- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar