måndag 14 november 2011

Måndag!!

Måndag igen! Har precis kommit in efter en promenad med Ak & dixie. Clara somnade i vagnen och står & sover utomhus förtillfället. Hon sover så himla bra när hon får sova ute. Lillskruttan :)

I fredags var vi som sagt på myskväll hos Emil & Frida. Käkade god mat & efterätt, kikade även på idol! Blev en rätt tidig hemgång. Clara hade en bra natt också, lite typiskt eftersom Micke hade nattmatningen. Såklart böev det inget nattmål utan hon käkade vid 5 snåret! :)

I lördags var Micke på svensexa. Så jag och claris drog våran kosing in till mamma & pappa där vi spenderade hela lördagen och söndagen! Det blev att vi sov kvar eftersom vi endå skulle in & gratta min far på farsdag! :) åkte en sväng över till Madde & David också!! Allt som allt så har vi haft en jätte mysig helg!!

Clara hade en bra natt inatt igen :) hon sov 8 timmar i sträck!! Jihoo! Nattmålet kanske är på väg att försvinna nu , vem vet. Men det blir mer & mer sällan iaf & det gillas!

Micke ska jobba kväll idag så vi får se vad jag & Clara ska pyssla med, nåt kommer vi nog på!

Här har ni iaf världens finaste lilla barn! Finns verkligen inga ord för hur mkt hon betyder för oss! <3




Kortet är taget av min kära bror! Han är så himla duktig :)


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar