måndag 7 november 2011

DET GÅR SÅÅ FORT

Inatt sover vi hos svärmor, jag & Clara :) Micke jobbar natt & ni vet ju redan vad jag tycker om att sova själv. Blä! Clara ligger iofs redan och sussar :)

Men till något heelt annat! Nu ikväll när jag satt inne på camillas rum & pratade med henne så satt Clara bredvid mig med sina händer på mitt lår. Helt plötsligt så står hon upp!!! HELT SJÄLV! utan stöd dessutom:) hon stod verkligen så i kanske 5 sekunder. Och Ja det är faktiskt lång tid, för en sån grej är det lång tid! Lilla gullunge alltså.. Ni förstår inte hur stolt man blir. Det är helt sjukt! Undra när hon kommer börja gå. Micke började ju gå vid 9 månader.. Får se om lilla claris kanske går till julafton då :)) spännande spännande!





Världens finaste tjej!!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar