onsdag 30 november 2011

Idag kan jag verkligen berätta min dag i bilder! :) tänkte på det nu, vad mkt bilder jag tagit idag! Åkte in till mamma på förmiddagen idag & då skulle man ju kunna tro att det var en sommardag. Så fint såg vädret ut!



Hos mamma käkade vi lite lunch innan vi drog iväg till Ikea! Där shoppade jag massa ljus och lite nödvändigheter! Jag har numera 300 st värmeljus hemma, haha!! Plus lite andra ljus :)) Clara sov i nästan 1 1/2 timme i vagnen inne på Ikea. Så himla bra! Det är inte ofta det händer att hon somnar bland så mkt liv & folk, eftersom hon ska vara med & se ALLT!







Det blev även en sväng till rusta, var tvungen att handla adventsljusstakar :) iaf vid halv 5 snåret skulle vi pallra oss hemåt! (sämst tid på dygnet att åka genom stan, jaja) Klockan 6 var vi hemma! herregud! Både jag & claris var tok lessa på att åka bil! Blää!




Nu ser man kanske inte så bra men det var helt sjukt mkt bilar & lika mkt framför! Det hade tydligen skett en olycka så det var inte så konstigt att man fick sitta i bilkö så länge.

När vi kom hem så käkade vi lite, sen har vi pysslat lite här hemma. Möblerat om i vardagsrummet också! Vi gillar det där med att möblera om vi, haha. Det blev braa, allting!

















Inte världens mysigaste ljus på bilderna men det blir liiite för mörkt annars! Nu ska vi betala räkningar sen blir det sängen!! Goo natt! :)


- Ifrån min kära iPhone!

2 kommentarer:

  1. gud sicket snyggt soffbord!

    SvaraRadera
  2. Määh, jag och Emil var också på ikea idag!!
    Mellan 12-14 typ ;)

    SvaraRadera