torsdag 17 november 2011

Torsdag


Annars då, vad har man gjort en dag som denna! Myst lite, lekt lite, slungar mitt hår, fått besök av Frida & Ralf, Jeanette kom förbi en sväng & så har vi ätit pepparkakor! En bra dag med andra ord :)

Imorgon blir det åka till stan, ska leta present tills på lördag!! När jag ska hem till min gamla klasskompis på middag/kalas/förfest. Haha! Det ska bli helt sjukt roligt!!längesen man träffade vissa av dom!
Jag har en snäll man som åker in till stan sen på natten & hämtar mig! Det uppskattas!

Nästa lördag vankas det ju bröllop. Micke har shoppar kostym nu så det känns bra! Han köpte även en vinröd skjorta (så att vi matchar lite fint sådär) & en väst + att kostymbyxorna är Slim Fit :) en riktig snygging blev det iaf!! Ska bli roligt, älskar bröllop som ni kanske märker, eftersom jag skrivit om det kanske 411ggr, haha!

Nu ska jag fortsätta kolla Bingolotto :)



- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar