torsdag 22 september 2011

Snart är det helg igen!

Mot eftermiddagen igår så drog jag & claris in till stan och hämtade upp mamma sen åkte vi vidare till min mormor & morfar för lite fika dags!







När Micke slutade jobba så träffades vi hemma hos m&p för att käka lite middag! Myche gott! Sen drog jag & mamma upp en kortis till gränby! Införskaffade en liten onepiece till Clara! Så sööt! Ska inviga den på na snarast! :)




Ikväll ska jag på aloe vera party, hos mormors syrra. Får se om man hittar nåt! Annars blev det vi-gör-ingenting-dag idag! Så skönt så!

För imorgon ska vi på BVC besök & sen en kortis ner på stan för & kika lite, tror ja!! Haha! Måste ju verkligen ner på stan innan lördag känner ja & då finns det inte så många fler dagar att välja mellan förutom imorgon! :)

Det ska bli riktigt roligt på lördag. Men det återstående problemet. Vad ska man ha på sig?! Suck. Förhoppningsvis kanske man springer på nåt imorrn!




- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar:

  1. Fysjutton va gulligt med en minionepiece!! Kan knappt bli gulligare än så. Hoppas ni mår bra! har inte hittat nått skärp ännu men hör av mig om det dyker upp:) Puss&kram vännen

    SvaraRadera