tisdag 20 september 2011

Färga igeeen


Idag gick planerna lite krasch! Skulle ju åkt ner på stan med mamma, men så blidde inte fallet. Så idag har jag umgåtts med Camilla & Jeanette istället! Clara har ju också varit med såklart :) vi har inte gjort myche!

Snart ska Jeanette färga mitt hår. Köpte mig en intensive red igår. Vi får se om det blir nån skillnad, liiite hoppas jag på iaf!! Det blir såklart före och efter bilder sen! Hur jag håller på med håret, hehe! Men Hatar att vara missnöjd & tråkig. Blä för det!

Iaf blir nog en visit ner på stan imorrn istället. Även om jag inte är sugen på det alls.. Så skulle det behövas. Måste inhandla en dustit till håret. Älskar den volym grejen + den lilla mini- krustången. Det är = perfekt volym i håret. Så det inte bara hänger knallplatt längs huvudet. Går INTE!

Jag hoppas att det är finare väder imorrn så man kan gå ner på stan från salabacke! :)

Nej nu ska vi gå, wish me luck!

- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar