lördag 3 september 2011

Blev inge

Clara sover i soffan, jag gluttar på filmen "knocked up" och Micke är och hämtar Dixie från Jeanette! Dixie ska sova här inatt eftersom Ak & Perra stack till Grekland igår! Najs för som skulle man vilja säga! Kanske tar och små smuttar på ett litet glas mousserande senare, det visar sig!

Skulle ju avfärga mitt hår idag. MEN nu läste jag instruktionerna och man ska ju lägga i medlet precis som en vanlig färgning. Jag hade missuppfattat hela grejen och trodde det endast var en schamponering, typ. Känner att jag inte vill riskera att se förjävlig ut till morgondagen, eftersom vi ska på dop då! Klokt val som min mor sa! Haha!

Men på måndag får jag nog hjälp av min kära färgkompanjon Madelene! :) ska bli skit spännande! Jag hoppas att resultatet blir massa varma färger i alla dess slag! Så vi får la se. Spänningen är på hög nivå kan jag säga!


Idag har Frida Raffe Emil Dennis Lukas & Nellie varit här en stund. Mycho trevligt! :) otroligt härligt väder. Imorrn ska det också bli fint, vilket gillas mkt mkt!!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar