måndag 19 september 2011

Regn dag, minst sagt

Mysigt när det regnar för då kan man tända massa ljus! Vilket jag gillar, eftersom jag är en ljusoman :) haha! Som jag fått från min mor, som dom flesta vet!


Idag kommer vi nog inte göra så mkt eftersom resten av veckan är inbokad på något nästan varje dag! Imorgon ska vi ner på stan (där har jag inte varit på hundra år) & leta efter en klänning som hon kan ha på dipfikat :) jag måste även köpa ny piercing, den som jag har nu är på tok för stor! Efter stan så går vi hem till mamma & pappa och när micke slutar kommer även han dit så ska vi bli bjudna på middag! Bra tisdag!

Nu har jag väldigt tråkigt och tycker min lilla prinsessa ska vakna snart hon har sovit i 1,5 timme. Jag vill leka!



- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar:

  1. Mysigt me ljus! Jag är likadan, det går åt en hel del på höst/vintern:)

    De overallerna är så mysiga och fina! Ja köpte strl 74 men den e aaaningens stor ännu... Men som de växer nu så ska han väll kunna ha den bra snart:)
    Hur har du tänkt till vintern, tror du de räcker me den overallen eller ska de ha tjockare? Svårt de där tycker ja! Måste höra hur andra tänker:)

    SvaraRadera