onsdag 14 september 2011

Sitter & jäser i soffan förtillfället! Kvällens middag bestod av varma mackor i ugn med salami & brieost. Riktigt gott!

Idag har vi varit i stan och kikat efter dopklänning med mor min. Vi hittade en jätte fin, massa spets (typ) och sen ska jag se om man hittar på nåt fint band som man kan ha till. Antingen ljuslila eller ceriserosa :) har inte bestämt mig vilken färg jag vill att dopet ska gå i, men nåt av dom blir det iaf!

Sen blev det en snabbis upp på gränby för att handla lite & sen fara hemåt i ovädret. Hujedamig mig vilket väder.. Nu verkar det ha lugnat ner sig lite. Clara var ledsen nääästan hela bilresan hem. Då var hon less på att åka bil, om man säger så! Fick stanna tre ggr på vägen! Haha.. Aa herregud!

Imorgon blir det in till stan igen och då står fixning av maddes hår på schemat så hon är snygg till helgen!! :)
Angående mitt hår så blev det jätte märkligt. När jag avfärgade det sist så blev det ju skit snyggt, röd brun typ. Nu har det som återgått till mörkbrun :/ inte riktigt vad jag ville, så det vill jag nog åtgärda snart!

Nu; plocka disk!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar