torsdag 29 september 2011

I väntan på idol så skriver jag nån rad! Lill tussan och jag har precis duschat & nu är hon nyäten och håller på att somna här i soffan!
När Micke har duschat klart så blir det lite middag för vår del framför tvn :) gillas!

Idag har vi varit med Jeanette & dixie hela dagen lång! Mys mys! Vi gick upp till vår-förhoppningsvis-snart tomt på sena eftermiddagen! Micke & Emil röjde lite! Nu önskar man ju mest att man bodde där! Kikat på hus har vi gjort med, jag har min favorit ja :)

Imorgon blir det thun's med svärmor & svägerskor & lilla claris! På kvällen blir det kalas & pyssel hos mickes morbror Patrik!

Nu; idiol!!


- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar:

  1. Jag var där en snabbis igår faktiskt, MYCKET barnkläder! Laban, labolina, tumman, adidas osv - jättefina! Dock sådär kläder till vuxen. TIPS: köp de långa linnena 99:- såå mjuka och sköna!

    Puss vännen!

    SvaraRadera