lördag 17 september 2011

En lördagkväll

Lördag lördag lördag.. kväll.
& här sitter vi jag micke & Arne & dricker oss varsin öl. Jeanette åkte precis till Dalby för att jobba! Det är en lugn kväll ikväll.. Clara har sovit i 2,5 timme nu! Duktig tjej! Vi får väl se när hon vaknar för lite käk.


Idag har vi inte gjort sådär fasligt mkt nyttigheter. Varit utomhus hela dagen och fått lite solsken på oss, jag, Clara & Jeanette var på en promenad också, verkligen perfekt promenad väder :)

Gårdagen hemma hos Robin & Fia var jätte mysig. Riktigt gott käk som Robin hade lagat & sen äppelpaj på amerikanskt recept. OM jag var mätt sen; O,JA! En jävligt trevlig kväll med härligt sällskap!!

Från det ena till det andra...

Men på bara några dagar så har Clara blivit så himla stabil. Nu sitter hon själv i väldigt långa stunder. Inte för att jag överhuvudtaget skulle kunna lämna henne ensam när hon sitter. Men hon är jätte duktig.



Allting går så fort nu, man märker verkligen nya saker & ting varje dag! Det är så roligt! :) hon har fått så mkt personlighet den senaste månaden tycker ja.. En riktigt envis liten donna det där. Hujedamig!

Nästa vecka är det BVC besök, väga, mäta & sprutdags igen tror jag minsann! Ska bli spännande och se hur stor hon har blivit, man känner ju verkligen skillnad på lilla trollet <3



- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar