måndag 5 september 2011

Så duktig tjej













Hon är så duktig vår lilla tös! Hon kämpar på!:) såhär ställer hon sig ofta men dom senaste dagarna har hon börjat ställa sig på alla fyra och så vinglar hon fram & tillbaka & sen ner på mage igen! Så himla duktig!

Har ju funderat & funderat på det här med gåstol. Men det sägs att det tar längre tid för barn att lära sig gå om man använder gåstol :/ Vad vet jag! Men jag tror vi struntar att skaffa oss nån, man blir mer peppad på att Inte ha nån när man ser hur mkt bättre utvecklingen går när hon får ligga på mage jämt!

För jag vet, att skulle jag köpa en så skulle jag sätta henne i den där jämt!!

Nej det blir roligare såhär! :)



- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar:

  1. halloooj! vet inte riktigt om jag har tid att ses något i veckan, men kanske på onsdag efter kl 15? kan du då?? ska höra med min grupp imorgon bara och se så vi inte ska ha nåt grupparbete! tjingtjing

    SvaraRadera