onsdag 15 juni 2011

Sooova

Natten har väl inte direkt varit den bästa. Clara har vaknat klockan 12, 02, 04 & 06.. Massa sömn har man fått, INTE! Blää.. Och som sagt så ammar jag inte så mkt men nu märker jag att det verkligen inte kommer mkt brötmjölk på nätterna heller så då är det bara att pallra sig upp för att göra lite ersättning. Och det är man ju inte van vid att behöva gå upp ur sängen på nätterna! Så det blir lite jobb, förhoppningsvis är det bara en liten fas och förhoppningsvis börjar hon sova hela nätter snart! (hoppas,hoppas) Är liiite avundsjuk på dig Elin & Zoey :) hehe!!

Idag har vi inga plans på dagen, tror det ska bli en liten fika senare med mina päron!! Eller vad säger du mamma?

Nu ska jag spela spel på telefooon, haha. Jag har blivit besatt av bubbleshoot, kul kul!!

Hejdå!!




Våran tjockis gillar att kika på tv:n! Hah!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar