söndag 26 juni 2011

Söndag söndag

Jag är vaken men ingen annan i min familj:) vi myser lite i soffan! Jag tittar på prinsen av Egypten, tecknat ni vet, loove!

Gårdagen va mysig, jag o Micke fick lite sen lunch när vi kom till Gåvan, sen blev det jätte gott fika & lite fotograferingsdax:) fan va jag vill ha min brors kamera, heelt sjukt fina bilder!!! Sen att han är duktigt är ju inte direkt ett minus. Det blev iaf jätte bra och jag längtar tills jag får fixa ordning de.



Snygga jävel ;)




Våran lilla skrutta var glad att se oss<3


Midsommarafton var helt okej! Tog det lugnt med alkoholen eftersom jag varit sjuk och inte ätit så mkt så kunde det slutat väldigt illa om ja druckit för mkt så jag höll mig rätt så nykter, faktiskt! Men det gjorde inget. Det blev lite middag hos Arne med trevligt folk sen en svängom ner till Björk, där blev det lite dans för vissa:) efter det drog vi till Dennis, sen avtog stämning något tycker ja, så vi skjutsa lite grabbar tillbaka till Arne sen drog vi hem till anna-karin!!













När vi kom till anna-karin så va det några kvar där b.la Ove, så jag tog mig en svängom med hans golfbil, haha! Asroligt!! Catrine skratta kan jag lova! :)

Det blev väl läggdags runt 3 snåret & när vi vakna mådde jag hur bra som helst! Det lönar sig dagen efter, fy fan för att va bakis! Men nästa helg är det 50års fest för A-k, känns som att alkoholintaget kommer bli liiite större då! Jajjemen..

Nu; filmen!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar