måndag 20 juni 2011

Måndag

Måndagkväll nudå & vi kikar lite på Lotta på Liseberg! Rätt tråkiga artister som är med, dom kunde ju ha gjort det bättre eftersom det är premiär. Men icke!

Besiktade bilen imorse, den gick igenom!! Wiho! Väldigt skönt.. Palla ombesiktning lixsom. Så nu har man det ur världen.

Annars har jag inte gjort så fasligt mkt idag. Micke kom hem vid lunch för han kände sig hängig ( karlar & förkylning, hehe) så då drog jag iväg till babyproffsen och shoppade lite små grejer och sen blev det även ett par shorts & en skjorta till mig själv! Presentkort är bra skit! Skulle även få en slant av min mor för att shoppa mig en midsommarklänning:) hon är snäll hon min mamma <3

Imorgon ska jag träffa mickes mormor Monica för en prommis ner på stan, på förmiddagen. Sen på eftermiddan ska Lill skruttan få sina 3 månaders sprutor!! Hoppas det går bra. Håller tummarna! På torsdag blir hon 3 månader lixsom!! Våran glada lilla skit:) inatt hade hon även vänt sig på mage för första gången! Vill helst inte att hon ska sova på mage, men nu kommer man väl inte kunna bestämma det längre! :) herregud så stor hon blir! Det blir väl även vägning & mätning imorgon, det ska bli spännande!!

Så vi hörs imorrn då! Puss!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: