torsdag 30 juni 2011

Sitter förtillfälley i västeråker med massa folk & myser lite & pysslar inför morgondagen, dricker ett glas rött gör jag också, väldigt smarrigt :)

Idag har jag faktiskt haft besök av Madde, färgat hennes hår. Sen drog vi ner på stan, jag sprang & piercade mig i näsan & när vi kom hem igen så satt Madde hovberg & Micke & drack lite kaffe:) så trevligt med lite spontanbesök. Två maddor också för den delen. Det är inte dumt det!!

Nästa helg är det kalas för fröken Karlsson! Det ska bli awesome!

Nät jag gjort mig lite fin imorgon så får ni en bild på mig & min nya piercing :)


Nu; social!


-från Iphonen då!

2 kommentarer:

  1. Förstod att du hade ordnat logistiken när du inte hörde av dig :)
    Har varit på väg över tio ggr idag tror jag. Men Raffe vill naturligtvis bara sova i sin säng för att jag ville ut och gå..
    När ska vi spontanbesöka Madde H?

    SvaraRadera
  2. TACK för igår! Så mysigt! :) Hoppas ni har kul nu :)

    SvaraRadera