torsdag 2 juni 2011

Snurrig? Jovars

Alltså jag vet att jag har diskuterat med nån om vilket år vi tog studenten! Och då har jag för mig att vi kom fram till -08, men det är ju fel, haha. -07 ska det ju vara! Tokigt där.

Lillan ligger och sussar lite efter sitt mål med ersättning. Så jäkla skönt att hon tycker om det och att hon tar flaska så lätt! Jobbigt annars. Så bra att man kan variera lite, speciellt om man vill ha barnvakt för då behöver man inte sitta och pumpa ut till en förbannelse!

Appropå barnvakt så ska vi nog lämna henne hos mina päron imorgon eftermiddag. Vi får väl se om det blir över natten eller bara några timmar. Så jag och Micke kan få lite tid för oss själva. Det var ju inte igår direkt. Bara ha lite mysigt hemma:)

Nej, nu har jag en chokladkaka i ugnen och så ska jag nog spackla mig lite inför kalaset senare! Hejpa!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag tror att det var vi :) jag sa nog inte emot 08 eftersom jag gick ut då ;)

    SvaraRadera