torsdag 23 juni 2011

Blää

My god va det regnar!! Det är dock skönt tycker jag för då har man en anledning att vara inne, ligga i soffa och bara glo på tv:)

Idag mår jag som en påse skit! Har väl snytit mig 500 gånger, fryser och orkar knappt göra nånting. Min frukost har än så länge bara varit Ipren och en flaska vatten. Ska nog dricka mig en kopp kaffe så får vi hoppas det känns Liite bättre sen. Jag vägrar må dåligt imorrn, vill ju ha en mysig midsommar. Ska iaf kurera mig på bästa sätt idag. Och sen hålla tummarna att det är bättre imorrn. Tur är väl att Lill skruttan verkar ha klarat sig än så länge:) vill INTE att hon ska åka på förkylning så jag försöker hålla mig på lite avstånd, men det är svårt. Riktigt svårt! Gosa är ju det bästa som finns!

Nu; kaffe va det ja!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar