torsdag 16 juni 2011

Massa update idag :)

Blidde ingen visit av min kusin + familj idag, Elin var hos frissan och det tog lite tid minsann & barn som skulle hämtas på dagis! Men en annan dag får vi leka :)

Jag är kvar hos mammasen och min lilla skitungr ligger och sover så sött i vagnen, vill verkligen inte väcka henne för att åka hem. För hemma sover hon oftast bara 45 minuter i sträck sen vaknar hon igen. Drygt, i know! Så nu har hon sovit i mer än 2 timmar = superbra!! Därför vill jag ej väcka henne!!

Man blir ju lite i doptankar nu när man läser Elins blogg. Jag har verkligen inte fått mitt ääss ur vagnen och ringt och kikat på tider men jag ska minsann göra det! Har väl tänkt nån gång i slutet på augusti eller början på september, Sen får vi väl se om kära Lars-Ove har tid :) hehe! Lilla Clara kommer inte vara så liten då heller, kul att stå & hålla i! Njaae.. Sen så är det ju liiite jobbigt det här med vilka som ska få komma! Jag är redan uppe i över 70 pers och då är det i stort sett inga vänner än. Skit svårt!! Så jävla mkt jobb om det blir för många!! Ja ja.. Ska suga lite på karamellen och ringa prellen först, sen får vi se!

Snart är det fredag igen :) kul jul!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Klart du ska styra upp ett dop:) Vi var tvugna att ta imorgon för annars hade inte Lars-Ove tid förrens i september. Så att du vet:) Han verkar vara en mkt upptagen man!

    SvaraRadera