onsdag 9 juni 2010

we like byos and cars

Så härligt när man går in på sin bank och ser att man ligger några tusen plus! Vilken härlig känsla. Trodde inte att pengarna skulle komma såhär tidigt. Men det gör inget för mig.. Passar utmärkt. Idag ska jag städa och tvätta, blev inte så mkt av det igår! Strömmen försvann ju.. Blev rätt less, tänkte mest att uppsalahem skulle fixa med något. Men micke ringde till vattenfall och checkade för säkerhetensskull. TUR! för där skulle vi göra nåt nytt avtal med dom! Men nu äre fixat. Nu funkar allt som det ska! :)

Så igår kom camilla och plockade upp mig så drog vi och jeanette till ikea först, sen rusta, bauhaus, sist men inte minst ica maxi! Blev lite shopping iaf, hittade nattduksbord som jag ska köpa! Har ju lite pengar kvar på mitt presentkort på ikea. Så det blir perfekt. Efter det drog vi till västeråker, där grabbarna håller på med altan till poolen. Kommer bli så sjukt snyggt!
Jag och micke drog väl vid 8 och åkte hem till mackan och skrev lite tidrapporter!!

Mormor och morfar ska komma sen och fika lite här! Sen måste jag övningsköra lite idag också. Det är fan mycket nu alltså! haha.. Allt ska gärna hända på samma gång också. Imorrn ska jag till Anna och fixa naglar iaf! Nu orkar jag inte vänta på att pekfingernageln ska ramla av, så jag skiter i den helt enkelt. Jag får göra 9 naglar! haha ;) Det blir nog bra de!


dax för frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar