onsdag 16 juni 2010

snart är e freeedag god damn it

Onsdag idag då, bara två dagar kvar här denna vecka! underbart.

Dagen har bestått av 2 körlektioner + teorilektion. Som alla andra dagar :) Idag har jag övat parkering, inte fickparkera de gör vi varje dag när man är klar med körlektionen mer parkera på en parkera, backa och shit. Lite tips och trix sådär! De gick bra de med.. men parkera är en sak som man inte lär sig på engång, utan öva öva öva. De ska jag minsann öva lite i helgen, hemma :)

ville mest säga att i söndags så hade jag och min babe 1 år & 9 månader! kärlek är det.

på fredag drar jag ocgh min bror som sagt hemåt till uppsala. Skönt skare bli. Ååå vad jag ska umgås med micke, äta gott, dricka vin, förhoppningsvis ta mig ett dopp i poolen i västeråker! ja längtar som faaen! på fredag har jag även en klipptid, hos frisersalongen här bredvid! klämmer in den mellan 12 och 1. Skitbra!


nu har vi laddat ner en film som vi ska glutta på och äta lite godiiis. stepbrothers it is!,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar