tisdag 22 juni 2010

vill pussas och kramas

Tisdag idag och jag vill egentligen att veckan ska springa iväg så det kan få bli torsdag kväll och jag kan få träffa min mikael. Ni förstår inte hur mkt jag saknar karln! Ska aldrig mer åka iväg från honom. Jag verkar ju uppenbarligen inte klara av de, haha. Mes emelie.. men så är det! Glad är jag för att vi är tillsammans! kärlek på hög nivå. punkt


Samtidigt som jag vill att veckan så jäätte fort, så vill jag på ett sätt inte de! Jag vill känna mig helt klar här först, att allt ska vara klockrent. Förtillfället så är det inte det. Känns de som iaf.. Men körningen går mkt bättre idag än vad den gjorde igår. Min lärare Adde är verkligen superbra och duktig! Tålamod har han :) haha

Jag har min sista körning klockan 5 efter de ska jag och bror plugga som faaen. Nu jävlar ska dessa 63 poäng gå vägen! har fått 60 lixsom. skitsumma.


På fredag är det midsommar! Planerna ser ut som så att micke kommer nog och hämtar oss här på torsdag kväll sen så åker iaf jag och han till mormor och morfar och sover där. Hur bror gör, vette tusan. Mormor fyller 65 på fredag så vi ska fira henne på förmiddagen. Kvällen kommer att spenderas i västeråker! Med massa annat folk :) Hoppas vädret håller i sig, så får vi en underbar midsommar!

Skulle lägga in lite bilder i detta inlägg men det går inte och så var det med den saken! Hejpa!

1 kommentar:

  1. men gumman har inte Camilla och Jaenette sagt det hela tiden. Jag visste iallfall redan det. ???
    Hur ska det gå nudå?

    SvaraRadera