torsdag 10 juni 2010

det går ju bra

torsdag redan, önskar att det kunde vara tisdag igen! Just den här veckan behövde ju inte gå så fort! menmen, nu har den gjort det iaf. Jag ska iaf få ta med mig våran dator när jag åker, så det är ju extremt good. Annars hade det nog blivit lite smått panik, av att absolut inte kunna göra nåt annat än att plugga!! Nu känns det bra!


jätte mysigt igår när mormor och morfar va här, Ullis kom också med! Fikade lite och dom hade med sig jordgubbar och vi hade wienerbröd! perfa. Mor och far kom också en sväng! När dom åkt så drog jag och micke ut med papas bil och övningskörde i 2 timmar! äntligen har jag kört i stan, haha. Det känns bättre nu kan ja lova! men det får bli till att övningsköra varje dag nu tills ja åker. scary shit.



Snart ska ja gå till denna tösabit och då kommer mina naglar att vara kanon fina sen! :) Får se om jag gör nå action på dom också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar