måndag 14 juni 2010

1 dagen avklarad!

Jajjemen nu är vi häär! Iofs så har vi varit här sen klockan 10 imorse, men endå! Jag har haft 2 körlektioner och 1 teorilektion. Det har gått braao. Rätt kul, men mkt att lära! Och jag kan säga Tur att jag inte övningskört privat i flera år för utlärningsmetoden är inte densamma här som hemma!! Väldigt mkt annorlunda. Men det kommer gå bra.. imorrn ska jag stanna och starta i backe! scary må ja säga! Det går bra för min bror också för alla som vill veta ;)

Vi har precis varit och handlat lite frukost och käkat oss varsin pizza! gott vare.
Seriöst så har vi gått förbi 10 frisörsalonger på 500 meter! haha. Ska nog klippa mig innan midsommar!

Nu blir det väl till att plugga lite, kanske se på en film! Tacka gudarna för Voddler. Bra grej!
Puss&hej!

1 kommentar:

  1. Tänk att du är där nu :) Hoppas att jag ska känna mig taggad på att komma på besök, men denna vecka kommer springa förbi fortare än vad jag tror. Du får ringa om du har tråkigt på dagarna.

    SvaraRadera