tisdag 8 juni 2010

Godermorgon mitt herrskap..

Nu blir det sådär lite jobbigt att skriva igen eftersom det var så längesen, och det har hänt så mkt! haha. Det är så roligt och titta på bilder på facebook nu allt är så somrigt. Gillar sommar´n


Idag ska det nog bli lite tvättning och städning, kanske färga hår på jeanette också! Måste plugga lite också.. det börjar lixsom närma sig med stormsteg. läskigt! Igår efter jobbet promenerade jag hem till maria och nathalie en stund, tryckte i mig två koppar kaffe och massa gifflar! sjukt gott! det var mys!

Min brors student i fredags blev jätte lyckad, tycker jag iaf :) Massa folk, gitarrspel, grillat, lite sång och alkohol, hel mysigt minsann! Jag och micke var väl hemma vid 1 tror ja. Skönt att det inte blev så sent. Upp tidigt på lördagen för att åka till mekonomen först och sen käkade vi frukost på subway! så sjukt jävla gott det där! Skulle kunna äta där 7 dagar i veckan! Efter den goda frukosten blev det västeråker, där vi solade och pysslade mest hela dagen och på kvällen så kom frida, emil, arne och kristian dit och käkade lite grillat med oss allihopa! jätte mysigt. Söndagen bestod av, sola och pyssla, lite student besök hos kalle & matilda och 69 års kalas hos min mormor och morfar! fullspäckad dag det med! Men det gillar ja..

Nu är det nästan så att jag måste kika på the hills avsnittet från förra veckan!! Har inte sett det än, lite efter minsann! Ska lägga in lite bilder också tänkte ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar