tisdag 15 juni 2010

tisdag då


Okej 1:a natten var not so good! Vi har 1 fönster på rummet och det sitter i taket, vilket betyder att man inte vågar ha det för mkt öppet på natten utifall det skulle börja regna, då regnar det ju in. Allt resulterade i att vi vaknade ungefär 70 ggr inatt av värme! hahah.. Imorse när vi skulle upp så hade jag huvudvärk och micke hosta+snor. Vi kommer nog bli två sjuklingar som hänger här, ja känner de på mig!


Idag har jag tränat på att starta i medlut och motlut. Mycket kul fakiskt. Det gick bättre än väntat! :) Lite backning fick vi också med. Sen har vi suttit vid datorerna och gjort lite test! Gick väl sådär kan jag säga. Men har skrivit upp allt så jag kan sitta och checka i böckerna! Nu har jag nästa körning klockan 14, så det blir väl till att plugga och käka lite lunch!! Måste säga att en 50 minuters körlektion går så jäklarna fort. SWISCH så är den över!
nu: plugga!

1 kommentar:

  1. det blir nog så bra det där ska du se! klart du inte kan all teori än, men bara att sitta och nöta :) hejja ! hehe

    SvaraRadera