fredag 4 juni 2010

så jävla leedig

Kära nån så tidigt jag vaknar, när jag är ledig och allt!! Var verkligen kissnödig när ja vaknade, och det går lixsom inte att sova när man är kissnödig. Nu är jag pigg så nu kan jag lika gärna vara vaken! Nu är bror min i skolan och fotograferar sig :) vill också ta studenten igen! ska bli kul att åka till boland iaf, hoppas man träffar på nån gammal lärare.

det gick braaoo att jobba igår, mkt mkt folk bara. Nu är typ ALLA studentsakerna slut i butiken. Helt urplockat! kul kul.. Mycket pengar vart det ;) Efter jobbet så drog vi förbi lokalen där mor,far och bror var och dukade upp och så! Ikväll blire grillat.

Ihelgen, vet jag inte riktigt vad som händer! Till västeråker vill jag iaf nån dag :) haha, får abstinens om jag inte varit där på länge! jätte konstigt.. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar